Friday, February 5, 2010

Terkejut plus cedih sesangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

setiap ibu yang hamil mesti tak sabo2 menantikan kelahiran baby tu kn especially kalu baby tu baby sulong. bygkan la, da la kter da bwk baby tuh dalam perut 8 bulan tapi ALLAH swt lebih sygkn baby tu n baby tu meninggal dalam kandungan. tak dapat aku nk bayangkan betape luluhnyer hati ketike tuhkn. but setiap ap yang berlaku pasti ader hikmahnyer.....



tadi sblm aku balik(aku ader kursus utk olahrage-bina insan guru), mamut cter kat aku.. senior kitowang - kak lely telah kehilangan babynyer yang berusie 8 bulan dalam kandungan dier........sedih sgt aku dgr cter tuh. ye la kan bygkan da 8 bulan. mesti pengharapan kiter untuk baby tu lahir kat dunie nih tinggi kan. da la dlm beberape minggu yang lpas aku jumpe kak lely tuh. aku siap usap-usap lagi perut dier. aku dapat rase baby tu cam gerak. aku yang tak ngandung ni pn hepi gler ini kn plak ibu nyer kn. n dat incident happen, hurm. menurut mamut, baby bot tu ckup sifat n mirip sgt ngan daddy dier. da siap ader name lagi but aku lupo lak nme dier ap. sedihkan................

aku tau kak lely tabah menghadapi ujian ini. semoga ALLAH swt memberi kekuatan kpd kak lely untuk menempuh ujian ini n segere dikurniakan zuriat dalam jangke mase terdekat nih yek.........AMIN............pesanan kpd ibu2 mengandung di luar sana, jgn bergerak terlalu aktif n jaga kandungan anda. malang tidak berbau n semoga kalian + baby sentiasa berada dalam lindungan ALLAH swt.........................

No comments: