Sunday, February 7, 2010

temanku di bilik

sementara nk tunggu waktu maghrib masuk. aku bace blog member baik aku, nad a.k.a nero yang dok cter pasai umetnyer azhani yang jugak merangkap kawan kepada aku. heheheh. muncul lak idea nk kongsi kat korang semue teman aku di bilik aku sendiri lak. actually aku tak der rumate coz aku dok single kat utm nih. so mari kite lihat................................

bahagian depan bilik aku....aku dok bilik paling hujung sekali....

bilik aku dari pintu... agak lapang di bahagian tengah untuk memudahkan proses senamrobik...

dalam bilik.......

kata-kata perangsang.....

seperti yang aku dah cter sebelom nih, aku sekarang nih dalam proses untuk menurunkan berat badan ke tahap yang paling ideal iaitu 55-59kg. actually ni kali pertame aku menampal kate2 perangsang nih kat bilik aku coz sebelum nih aku dok bilik double, so aku cam malu lak ngan romate aku. hahahahahah. nape aku nak sangat kurus??????? sebab aku nak ader body cam Hanis Zalikha ataupun adriana lima(tinggi tol cite-cite aku). tak dapat muke cam dorang dapat body pun jadi la. tapi aku nih cute aper(aku nk sedapkan hati aku). semoge impian aku jadi kenyataan. aja aja fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku gak ade letakkan pic member2 aku. aku dok bilik sowang so aku tak la rase keseorangan sangat dengan kehadiran pic mereka itu. luv u so much friend!!!!!

my little dudu...

kali pertama dalam hidup aku, aku beli patung. patung nih aku beli kat jj taman u jer dengan RM150 pas diskaun. hehehe. nak tau tak kenape aku dok berkenan la sangat ngan patung lembu nih. sebenarnye aku bercita-cita sesangat nak jadi seorang pengusaha lembu yang berjaya. so sebagai langkah pertame, aku beli dulu patung lembu sebagai pembakar semangat. bernas tak???? sebelum nih aku ader mintak kat si die untuk belikan patung lembu nih untuk aku, tengok gaye cam dier tak nak kasi jer. but dat's OK. ustaz cakap dalam ceramah mase kursus kawin arituh. ader empat ciri-ciri wanita yang perlu dijauhi untuk dijadikan isteri:-
  1. kurang dari segi agama
  2. tak ingat...
  3. tak ingat lagi....
  4. orang yang selalu meminta-minta(so aku dah selamat dari ciri2 yang ini)
riwayat hidup dudu di bilik.

bila aku gembira, aku peluk dudu dengan erat
bila aku kesunyian, aku aku usap jambul dudu nan sejemput
bila aku geram atau marah, aku gigit tanduk dudu
bila aku tidur.......................
aku tendang dudu ke bawah coz aku tido buas sangat(cian dudu)


kat cni la mase aku banyak dihabiskan...antaranya menulis blog + buat assignment....


alat inilah yang digunakan untuk mengetahui perubahan berat badan aku.. digital tau..accurate sikit....(perlukah aku nak tayang kaki aku???)


meja makan aku + tempat aku lipat baju....dwifunction


mini lib aku.. aku baca sebelom tido....(beso nyer kelape dudu)

last but not least..........

katil aku....

kat cini la tempat aku lepaskan segala kepenatan aku yang dah aku kumpul selama sehari. selain tiu, kat cni gak la aku berlatih lompat tinggi dan di sini aku boleh meniru aksi atlet lompat tinggi yang sebenar dengan adanya katil yang kurang empuk(tapi OK la untuk tido). aku tidak gusar katil aku nih patah coz dier ader besi tambahan untuk memberi extra strength untuk insan yang ganas dan buas seperti aku nih. cadar aku pulak adalah wajib bertemakan lembu. SEBAB??? aku dah nyatakan kat atas.... kasut tu pulak untuk aku senamrobik kat dalam bilik. nak kurus la katekan. huhuhuhuhu...

bagi memastikan kebersihan bilik aku sentiasa, aku dah tetapkan setiap hari rabu dan weekend(salah satu) adalh cleaning day. maceh kepada ex-romate aku, kak umie coz dier yang mengubah diri aku menjadi seorang yang pembersih coz dier nih memang pembersih orangnye. mizz n luv u kak umie. sampai dier keluarkan satu fatwa yang menyatakan "Jika bilik kamu panas, ini membuktikan bahawa bilik kamu kotor" dan aku pegang sampai bile2...

aku rase cukuplah sampai sini dulu. kalo aku ader idea nak citer ape aku sambung. lastly, kawan2 jemput la datang ke bilik saya...............................

5 comments:

emezul said...

haha.. bagusnye bilik da bersih..
wahhh kagum seh..
cam sonok je dok single..
hehe

Ida Sazarina said...

uiks...ko upenye~~aku cari lame da..ade nampak ko follow ak..tp xpat nak cari..huhuhu~~wei!!letak ar shoutbox cni!!!Huhuhu~~baru best..jom xtifkan blogging..dpt income!!!

TeRRoRRiZZ said...

baik!!!!!!!!!!!!!!!!!
mari kter berblogging.......

Anonymous said...

wuuu....bnyak dh berubah...good2...
tp 1 je yg x ubah... monitor...
dulu sampai skrang.... hehe

TeRRoRRiZZ said...

wow....
tak rosak lagi...........
gune sampai jahanam!!!!!!!!