Monday, May 31, 2010

Bila 'Alat Kemaluan' disalahgunakan

bismillah. OMG. entry aku kali nih ada sikit berbaur lucah but actually it's not. kenapa perlu malu bila nak bincangkan tentang hal kemaluan???? bukan ke semua ade ke? aku, kamu, mereka, kalian dan semuanye lah. so apa yang nak kesah sangat kan. heheheheheh.....

okay. as we all know, alat kemaluan sangatlah penting. sampaikan ada yang sanggup bergolak gadai nak memiliki alat kemaluan yang diinginkan. dah ada yang lelaki punya, nak tukar jadi perempuan punya dan begitulah sebaliknya(aku pun tak paham lah. but tak nak komen banyak-banyak. isu sensitif). selain untuk buang ape yang patut, ia juga untuk plug and play(bagi yang sudah sah sahaja OK!!!). but dekat sini aku nak kongsi dengan belogger sekalian di mana alat kemaluan (lelaki punya) digunakan untuk perkara selain daripada yang aku dah nyatakan. nak tau tengok sendiri video kat bawah ni



ye la kan. orang selalunya main piano nih guna jari. yang nih pulak guna 'alat kemaluan'. tersangatlah kreatif tapi pada masa yang sama amatlah menggelikan. ada beberapa persoalan yang bermain di fikiran aku.

  1. ye la kan. lebar keyboard piano tu tak la selebar diameter kemaluan lelaki kan. tapi macam mana dier boleh main dengan perfect tanpa 'tersalah' tekan????????
  2. ye la. dalam keadaan normal. 'alat' tu tunduk memandang bumi. tapi kalau nak main piano kenelah tegakkan. macam mana tu?????????
ahhh cukup. ape yang aku merepek nih. entry aku terhenti di sini. kalau tak lagi banyak yang aku mengarut. huhuhuuh. wassalam

p/s : aku rindu sangat dengan anak murid aku. uwa....................

15 comments:

nerdy nadea said...

aku rase time diorg main tu, diorg bayangkan awek seksi baring atas piano tu..tu yg kuat benau bleh tekan..haha..

TeRRoRRiZZ said...

nad : wah ko bab nh memang handal....kuikuikuik

**hudalulu** said...

kahkahkah...lawak2 lawak.....
kalau da bayangkan awek seksi kat piano tu..bende tu tertancap ke atas..cemane lak nak tekan piano?
kahkahkah

nerdy nadea said...

hudalulu..lu lg pandai la weyh..

TeRRoRRiZZ said...

betul tu nad....
tinggi imagenasi

APAN said...

VIDEO YG MENARIK....
tapi rasanya tak patut nak bincangkan cmne dorang main tu...
imagine sendiri2 dah la kot...
x manis lak kalau sampai bincang2 cmtu...
orang lain boleh pikir negatif...
len la antara kaum2 sejenis je...
ni untuk bacaan umum ma...
sory la kalau rase sy kolot...
peace!!!
huhu...

Amri Bahruji matPuisi said...

ewwww....kikikiki

Shuk said...

adoi...de gak orang terlebih kreatif..huhu memalukan kaum lelaki tol..LoLz ~

TeRRoRRiZZ said...

apan : ops..tak der niat nak bincangkan bende cam tu...
sekadar nak bergurau...
hohoho,
biyane.....

shuk : jangan anggap memalukan tapi anggap lawak.
jom gelak same22222

Izzlin said...

freakybrothers.. adoi mmg freak

cybernetic88 said...

erk. apkah. adoi la. malu je. aha

TeRRoRRiZZ said...

Izzlin : dier memang freak...sesuai dengan nama dier..

cybernetic88 : tak perlu malu. ini kenyataan. huhuhut

Ida Sazarina said...

ni namenye poning!!
xdo kojo!!
bangang! hahaha~~
(sory la mulot celupar, ko taw kan aku cane? :P)

emily said...

ayat power...derma dare eh...
tak rela i...hahahaha

TeRRoRRiZZ said...

NaNaJoe : aku kenal....hehehehe

hazarimi ♥ : salah entry nih... hehehe. sajer wat gempak...