Tuesday, March 30, 2010

~Rebellion for Viva~

(logo tak nak kalah)


hampir seminggu gak kan aku tak update aku nyer belog nih.. alahai hai hai....bukan melupekan tapi terlalu sibuk dengan final projek aku.. sangat sangat sibuk sampai tak terurus hidup aku dibuatnyer...makan tak lena.......tido lak tak kenyang....

tapi semue tuh dah berlalu. alhamdulillah semalam aku dah bentang pun aku nyer projek akhir (VIVA) kepada penilai aku. semangat tau aku sampai sanggup beli tudung online untuk VIVA nih. walaupun aku dihujani dengan pelbagai soalan yang lazer and membunuh seperti peluru terpedo tapi aku masih boleh menjawap walaupun tah hape2 aku punyer jawapan. semoge aku bolehlah mendapat keputusan yang cemerlang walaupun untuk mendapat award presenter terbaik hanya tinggal angan-angan(sebenarnyer tak pernah berangan pun coz memang tak layak pun).

(i'm ready to kene tembak oleh panel penilai..Ya-HAAAA)


(bukti tudung itu milikku..kalo nak beli tudung can nih kelik sini. banyak lagi tau tudung yang lawa2 gilos. kompem tak nyesal)

so kirenyer sekarang sebelah kaki aku telah lepas untuk di graduate kan or dalam erti kate lain aku da lepas la nak konvo. cume nak abiskan final nyer exam jer.. aduhai. jiwe aku nih da tak pikir langsung pasai tuh. ingat nak balik umah jer. back to the topik. selame due sem aku bertungkus lumus untuk siapkan aku nyer final projek nih( bertungkus lumus ker??????). banyak yang aku korbankan. mase untuk shopping, lepakking ngan member sampai pagi bute, duit untuk bersuke rie and banyak la lagi... so aku memberontak!!!!!!!

lalu aku pinjam moto kak nisak(moto aku rosak, sadis tol). start and go to the destination for revenge. huahahahahah. bajet jer aku nih. aku pilih KFC and Starbuck of coz!!!! nape KFC??? kredit to tikah coz arituh aku teman dier g makan kat cni. aku teman jer tau, makan tidak coz aku sedang berdiet duit!!!!bukan makan!!!! terliur abis la aku tengok tikah nih makan dengan lahapnyer.... hehehe.. starbuck lak aku memang slalu beli terutame kalo aku nk reward diri aku. coz air dier sedap sangat la........ opssssss....terlope sejenak aku sedang berdiet... lantak ko la diet..tak pe sok aku pose...huahahahahah


(feveret aku...Java Chips)


(ni semue salah tikah....uwa)


(sedap hingge jilat jari sampai kudung. yum yum yum)

burp........ops aku kekenyangan macam ular sawe yang telan sekor lembu....alhamdullillah syukur nikmat...

p/s : terbang duit aku dalam 30 hengget but aku tetap puas hati.....kepade kengkawan aku yang tak ViVa lagi...Gud luck kay!!!!!!!!!!!!!
p/s/s : entry sblm nih untuk part 2 akan menyusul!!!!

7 comments:

Liyana said...

viva final yr projek eh?


amacam? oke?

nerdy nadea said...

oit..beznyer dah bleh update blog..aku selagi x lepas viva, x bleh la nak berblogging...wish me luck 4 tomorrow k..muah.

samanosuke_04 said...

hehe, aku pun suka gak shopping online, tapi shopping game rrr...

teliur seyh tengok cheesy wedges tuee..

TeRRoRRiZZ said...

itu bukan aku : YE BOTOL....ALHAMDULILLAH SEMUE BERJALAN DENGAN LANCAR.....

nurul nadia : KO BOLEHLAH UPDATE SEMUENYE PAS VIVA....YAHA...

samanosuke_04 : MEMBAZIR JER. PIRATE KAN ADER. HEHEHEHEH.. NK CKIT KER CHEEZY WEDGES TU??? AMIK LA... AKU BLANJE....

wanie said...

aaaaaaaaaaa beznyeeee dh viva fyp! jeleznyeeeee T______T
wuuuuuu takuttttt :(

Seri said...

cantik tudung u...

TeRRoRRiZZ said...

wanie:jangan jelezz yek!!turn anda akan menyusul...

Seri:jangan lope tgk blog tu yek!!!!!