Sunday, July 31, 2011

Selamat TInggal SEMUA!!!!

pic yang superb nih aku rembat dari sini. sila abaikan aurat gurl nih. opsss

Assalamualaikum dude and babe!!!!!!

besok dah nak puasa. maka dengan ini, aku isyhtiharkan SELAMAT TINGGAL bagi lemak-lamak degil yang dok menempel sekian lama kat badan aku nih. kalau bulan lain susah ya amat nak hilang lemak aku nih. berkat bulan puasa nih aku harap boleh turun la.

aku nak try satu produk nih. namanye miracle hot chocolate. murah sikit la berbanding dr. rozmey tu. dah la rase cam hampeh sikit. tak leh masuk pulak tekak aku. aku target nak turun dalam 10-15kg(mak ai, banyaknyer). boleh tercapai tak??????


aku memang cuba jaya je untuk kali nih. hope menjadi lah. kalau berjaye aku jadi dealer lak. amacam?

target aku untuk tahun nih aku leh pakai jean saiz 32, sebab sekarang aku pakai saiz 40(gemOknye aku). berat badan pulak dah hampir cecah 100kg(memang sah aku gemOk) adeh. nak kelihatan super duper hot raye nanti. semoga ALLAH swt makbulkan doa aku nih!!!!!!!

Ps : selamat berpuasa aku nak ucapkan pada semua. hope puasa kali nih lagi baik berbanding sebelomnya. Insyaallah.................

5 comments:

dak eina said...

selamat berpuasa.. mlm nie terawih tau..

TeRRoRRiZZ said...

baek....marilah kita bersama2.....menunaikan terawih!!!

renjerkabloi said...

salam ramadan :) jom bersahur...

Far8 budak baik said...

target tu mesti dpt nye..
selamat berpuasa..
jgn lupe main mercun k.
hahahahaha...
pastu dah wat kuih raya..
nnti post laju kat rumah aku k..
hihihi

TeRRoRRiZZ said...

renjerkabloi:selamat berpuasa jugak

far8: insyaallah. ko org pertama aku kasi tau kalo berjaya(kalo ingat la). kuih kalo nak meh datang umah aku la!!!!!